Ämne: 15/12
Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-15, 17:08   #2
Galeocerdo cuvier

Galeocerdo cuviers avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7690
Standard

Ogiltigt spel-ID: 664308

Går emot dig här. Bachman har visat sig oerhört stabil och Islanders är fan ligans minst inspirerade/taggade lag, misstänker att de redan gett upp tanken på slutspel - precis som alltid. Dallas har vunnit sina senaste tre som sagt på Long Island och hålet som funnits efter Lehtonen täpptes inte igen av Raycroft men Bachman verkar eventuellt vara av bättre kaliber, återstår att se. Islanders mönstrar en målvakt idag som jag ärligt talat inte vet vem det är, Kevin Poulin. Debutanter gör oftast riktiga pannkaksmatcher som Anders Nilsson eller riktiga kanonmatcher som Hackett och Bachman.

Ogiltigt spel-ID: 664992

Blues är så fruktansvärt effektiva på att stänga av motståndarlagens offensiv. Man är 11-3-1 på hemmaplan och därmed är endast Detroit med sina 12-2-1 bättre. Elliott är 12-2-0 över 14 matcher och har 1.46 GAA samt 94,7 % SV. De här siffrorna är över Tim Thomas-klass och håller han detta säsongen ut så är det "godlike". Tidigare möten har Blues ett övertag. Känns som att denna kommer gå under 5 mål.

Ogiltigt spel-ID: 664987

När jag la det här spelet låg Kings på 1.75. Ser inte varför Kings som förlorat 5 i rad skulle vara jättefavoriter mot ett lag som varit något starkare på hemmaplan och vunnit en del med Sanford, bland annat mot Vancouver.

Ogiltigt spel-ID: 665075

Oilers har ett övertag inbördes möten och det ser ut som att Khabibulin och Barbera startar, detta skulle i så fall innebära övertag Oilers på målvaktssidan. Phoenix har varit ganska svaga i Jobing.com arena.

*EDIT* Dubnyk startar = dåligt spel.

Ogiltigt spel-ID: 664989

Bara två lag är bättre på hemmaplan än Winnipeg. Caps har underpresterat, vart fan är offensiven? Vart fan är Ovechkin? Känns som att Bäckström är den enda som producerar och det räcker inte långt. Vokoun varit OK, Neuvirth sugit pung. Washington är 5-8-0 på bortaplan. Inte sett Jets spela särskilt mycket utan motiverar mitt spel snarare på grund av att Caps varit så dåliga än att Jets varit så pass bra. Tycker att många lag övervärderas på grund av namnen och vad de tidigare presterat även om det är tydligt att de är i en svacka för tillfället. Precis som oddsen är för höga på lag som nyligen börjat prestera, Minnesota/Panthers/Toronto.

Ogiltigt spel-ID: 664312

Flyers har den bästa offensiven i hela ligan. Målvaktssidan är väl där det om något svajar. Man har vunnit 6 i rad och är ligans bästa bortalag, som möter ett av ligans sämsta hemmalag i form av Montréal. Tycker att Price gått ned sig den här säsongen, precis som andra gångna stjärnor likt Bryzgalov och Halak. Montréal är så oerhört tråkiga och tafatta offensivt och kan endast spela defensivt hyfsat, fattar inte hur ett lag med den fanbasen och de intäkterna kan ställa upp ett så pass tråkigt och dåligt lag.

Ogiltigt spel-ID: 665009

Gubbarna har trampat igång rejält den senaste tiden och man är 8-2-0 L10. Howard har gått från en helt genomsnittlig målvakt till en elitmålvakt den här säsongen, han är den största positiva överraskningen tillsammans med Elliott enligt mig på målvaktssidan. Vet inte om det är Rinne som varit dålig eller hans offensiv/deffensiv men har blivit en hel del förluster för Rinne och siffrorna är inte så imponerande likt hypen som varit kring honom. Preds har dåliga siffror hemma i Bridgestone arena. Hade egentligen velat haft något högre odds, gick upp till 1.84 precis efter att ja la mitt spel...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fireas (+5), Antabus (+5)

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2011-12-16 klockan 03:57.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat