Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-14, 20:14   #52
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jag vill nog insistera på att du hostar upp för den här, annars ska KPbet redan i väldigt ung ålder få stoltsera med en osmickrande tråd i spelbolags-forat. Spelet är ju uttalat taget om du accepterar det efterfrågade oddset, vilket du gör, håller i vilken domstol som helst.

När ska du bli riktig svartbookie då?

Edit: Lusläste dina terms nu och förstår om du inte vill betala ut för spelet, men jag tycker nog du borde uppdatera förstaposten att det blir autospel om du accepterar efterfrågat odds och insats utan ändring, så det blir en runda mindre för de som spelar.
Tyvärr står det i reglerna klart och tydligt. Har inga pengar satsats så existerar inget vad. Att spela på krita tillåter inte seriösa spelbolag. Dessutom vore det fult utav mig att fysiskt gå in och sno pengar från ditt konto.

Det stod även i mitt inlägg tydligt att vill ni ha spelet får ni ge sharps till inlägget. Väljer du att ta detta vidare till Admin på Sharps som är den som givit mig tillstånd att bedriva spelverksamhet online så är du välkommen. Dock anser Admin, jag och resten utav Sharps.se's medlemmar att du har fel i ärendet. Inga Sharp$ satsade = Inget vad placerat. Capish?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Kalle (+2)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat