Visa ett inlägg
Gammal 2010-02-15, 10:12   #7
RobinD
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Jag har följt Charlton ett tag och de är ett bra lag som haft både stolpe ut och in med straffar/självmål etc och tappat poäng från att hänga med i toppen. Just nu ligger de 5p efter Leeds. Imorgon möter leeds wallsall som är säkerheten själv och ger inte många tillfällen. Allt tyder på ett oavgjort resultat. Därmed skulle Charlton om de vinner och Leeds kryssa imorgon endast ligga 3poäng efter.
Charlton är egentligen ett lag precis som Leeds som hör hemma i Championship och inte division 1.

Dels tror jag att det kommer lossna idag, sedan tror jag även iom att det kommer lossna så är överspelet bra.
Rovers är ett grislag egentligen, de kan spela riktigt defensivt en match (läs 0-0) för att nästa match plötsligt läcka både defensivt och offensivt. Därmed vet man aldrig vart man har laget.
Charlton är ett lag med både motivation och klass. Är det någon match de måste vinna så är det denna

OBS endast tankar och ingen rek!
Funderade på den också, men är inte sp insatt och såg formtabellen och blev avskräckt. Dnb finns till dryga 1.60.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat