Ämne: NHL 3/12
Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-03, 12:00   #10
AdamSmith

AdamSmiths avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 236

Streak NHL
Stats: 54 - 53 - 0
ROI: 114.52%
Vinstprocent: 50.47%

Standard

Jag tror Carolina är heltaggade ikväll. Förlusten senast mot Rangers speglar egentligen inte deras insats. De gick ut på isen med aggressivitet och rappa ben. Skinner gjorde en fenomenal match. Tyvärr var det otroligt fladdrig puck hela matchen igenom och Rangers drog det längsta strået..Nu får de möjlighet att ladda om och ta emot Pittsburgh. Pittsburgh är inte i någon streak och har so far endast vunnit 2 av de 6 senaste bortamatcherna. Hurricanes vann senaste med 5-3. En repris på det kanske? Sedan 2008 är de 50/50 i inbördesmöten @ Raleigh.

Trolig starter för Pittsburgh är Brent Johnson som enbart har 1 vinst av 6 möjliga denna säsongen. Cam Ward väldigt trolig i Canes kasse. Nä, dags att vända skutan nu för den nya tränaren. ML bjuds ut till 2,35. Nappar.

En annan karamell jag suger på är NJ Devils men jag har inte tid att reka den och jag har enbart sett highlights från matchen mot Minnesota. Att de bekräftat Hedberg i mål redan tycker jag talar för, då han är bättre än Brodeur atm, så är det. Det som talar emot är b2b, men å andra sidan, saknas troligen Bufyglien i Winnipeg som är så viktig för det laget.
AdamSmith är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat