Lite sug efter Carolina har man nu. Gick tillbaka till säsongen 07/08 och de har inte haft så här dåligt hemmafacit i någon av de säsongerna. Är NY Rangers så bra att de förväntas tuffa på till en 4-win streak? Det är första på roaden och nu vilar de Lundqvist och spelar Biron. I sig tror jag inte att han kommer sänka dem, men jag är säker på att Lundqvist, i sig, höjer laget.
I Carolina har Cam Ward har spelat under sin förmåga. Staal har inte varit dragloket han förväntas vara och deras powerplay är näst sämst i ligan. Deras facit är inte imponerande. De har förlorat mot Florida, Ottawa och Winnipeg på senaste. Jag hade nog förväntat mig att det skulle komma en vinst mot de lagen, varför det blir ännu svårare att se varför den skulle komma mot ett hett Rangers. En känsla är dock att de kommer överraska och den nya tränaren måste ju få till sin första seger. Utmärkt läge nu mot Rangers för sen kommer penguins och därefter blir det canada-roadie och då kan det bli jobbigt.
Inbördesmöten @ Carolina så är det 50/50. Nä..2,05 @ ML är ju en rätt trevlig överraskningspeng.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|