Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-26, 01:29   #35
Boone
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Daniel Söderbäck
Hej Peter

Tack för ditt mail.

Att frågan och hans svar angående speltips inför onsdagens Champions League-matcher är borta är helt korrekt.
Att han tippade fel stämmer också, därmed inte sagt att han spelade på matcherna.

Men, att jag valt att ta bort just den frågan har ingenting att göra med att spelen inte gick in, utan mer att det ser konstigt ut att ha gamla tips i en artikel.
Det är samma sak som alla speltips på sajten, de ligger ju aldrig kvar, så även inte denna.

Sedan blev det ju så klart olyckligt att han inte tipsade om spel som gick in.

Nu har jag lagt in hans tips igen, även att det ser konstigt ut, eftersom många läsare påpekat det.

Ha en bra dag

Daniel Söderbäck
Spelredaktör Sportbladet.se
Ser väl inte konstigare ut än något annat?
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat