Citat:
Ursprungligen postat av alexybt
No offence men jag förstår inte hur du resonerar vissa matcher  !
Angående Stuttgart så är det som någon kommenterade, sjuk form, inget dåligt lag.
Genoa kan dock skrälla, dock känns mer som en X match i mina ögon!
Leverkusen hemma, om jag inte missminner mig är de helt absurt bra hemma.
Jag tror Sampdoria vinner mot Fiorentina, viola(kallas dem inte det?) har inte varit bra alls på senaste tiden medans sampdoria tågat på.
Montepeiller borde vinna mot grenoble hyfsat enkelt, även fast de stod för en 5-0 seger mot Auxerre senast.
Sista matchen kan jag inte yttra mig om.
Aja var bara mina tankar, vi får väl se hur det går  ! Tror att ett spel på mer än 2.5 mål i Sampdoria v Fiorentina kan vara mycket lönsamt.
Stuttgart - Hamburg
Juventus - Genoa
Leverkusen - Wolfsburg
Sampdoria - Fiorentina
Roma - Palermo
Germinal - Zulte-Waregem
Montpeiller - Grenoble
|
Jag sa inte att jag skulle spela alla, men om du tror att ovanstående matcher kommer sluta med enbart hemmasegrar så tror jag du är ute o cyklar. Gäller att hitta vilken match det finns värde i och jag la upp diskussionsunderlag.
Stuttgart har galen form ja, men Hamburg har EN bortaförlust i år och SEX kryss.
Juve har inte presterat på länge och Geno har stått för tre bra matcher i rad.
Leverkusen ångar på de också men Wolfsburg har ett grymt anfall när de får saker att stämma så kan de hota samtliga lag i Bundesliga.
Samp är ett av serie a's ojämnaste lag och samma gäller Fiorentina som spelar gudomligt när alla är på humör. Minus för Mutus frånvaro dock.
Roma är i bra form men är skadedrabbat och samma gäller de som Leverkusen och Stuttgart, man kan inte fortsätta vinna i all evighet.
Montpeiller har jag ändrat mig om, ser nog inte att Grenoble ska kunna hota här