Ämne: Pacmanscorner
Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-31, 13:11   #1
Pacman

Pacmans avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Pacmanscorner

Så då var det dags för den nya dagboken då, i denna kommer jag bara att posta spel som jag tagit fram via mitt system som jag slipat på ett tag nu. Vissa av er har ju sett booreds mackapär och detta är lite liknande fast inte riktigt samma upplägg som hans.

Underlaget för spelen baseras på historik/statistik från Mestis samt SM Liiga från 1997/98 - 2010/11 och oddset räknas fram baserat på dom 30 senaste spelade matcherna.

Kommer även att börja lägga upp lite spel från Salibandyn så småningom men har inte tillräckligt med historik för att få riktigt bra siffror ännu, har bara från 2005/06 - 2010/11 vilket är lite väl litet sample.

Tanken är alltså att posta siffrorna och eventuella värdespel inför varje omgång av Mestis och SM Liiga.

Återkommer snart med spelen för imorgon och på onsdag. Så då kör vi!
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Iamthelegion (+5), Andreas15 (+2), Soap (+2), Blixth1958 (+3), fireas (+5), umebon (+2), Rejs (+1), Maijadona (+5)
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat