Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-21, 16:15   #15
oscar4122

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2093

Oscar4122-Hockey
Stats: 532 - 637 - 85
ROI: 112.00%
Vinstprocent: 45.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Geezer Visa inlägg
Man ska nog avvakta Devils trupp något. De har en träning till senare idag, spelarna som medverkar där kommer ej spela heller. Fowardssidan ser stark ut som sagt, förstafemman med Parise-Elias-Bernier ska kunna fungera bra. Sykora tycks va i bra målform och gjorde hattrick i måndagens internmatch.

Men backsidan tycker jag ser svag ut. Saknar framförallt Fayne, lagets kanske bästa back förra säsongen. Men man bör ha en väldigt motiverad backsida där Larsson, Strålman, Harrold och Fraser kommer få kriga rejält allihop för en plats opening day. Så de kan väl ses som positivt.

Devils har dock haft sjuka problem med Rangers och Lunkan senaste åren, men visst, de ska väl kanske inte spela så stor roll idag. Om nu det blir dessa trupper.

Det är för övrigt Brad Richards och inte Mike som Rangers signat fast det är jag övertygad om att du redan vet.
Bra input! och självklart ska de stå Brad och inte Mike Jobbigt med alla dessa Richards som byter klubbar under sommaren

ist för att skita ner tråden har jag uppdaterat tidigare inlägget med St Louis trupp. Ser ut som att ett spel på Tampa är på sin plats idag

Senast redigerad av oscar4122 den 2011-09-21 klockan 16:17.
oscar4122 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat