Ämne: Lazlo Lirar!
Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-21, 07:34   #1
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25035

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Lazlo Lirar!

Tjenare allesammans! Efter ett ganska långt uppehåll med att reka så tänkte jag dra igång igen och starta mig en egen tråd här på sharps där jag kan posta rekar som jag gillar och här kan vi även diskutera allt mellan himmel och jord som kan komma upp på tapeten. Jag valde att ta ett gammalt nostalgiskt namn på min tråd som en del kanske känner igen från annat håll.

En del kanske känner igen mig från tidigare och andra inte men jag tycker inte att man ska leva på gamla meriter (bra eller dåliga) utan man är inte bättre än nuvarande form. Jag hoppas att jag kan göra både nya och gamla vänner glada med mina spel och rekar som förhoppningsvis kan hjälpa till att ge alla lite vinster. Jag kan väl dock säga att det här med att reka egna spel eller driva ett eget "projekt" är inget nytt för mig utan jag har närmare 10 års erfarenhet av betting och rekande.

Det spreadsheet som ligger till grund för dagboken är det för 1 månad sen nystartade 2-6 system som jag kör på: Lazlo 2-6
Det har blivit en bra start på mitt 2-6 system med en ROI på 119.84% på 220 spel. Framförallt hockeyn har gått bra och som jag skrivit i sheetet så är det både ryggar från kunnigt folk och egna spel som ligger till grund för spelvalen. Det finns många och tacka och om ingen är nämnd så är ingen glömd, ni får sharps som tack om ni upplyser mig om ett spel som jag också gillar och väljer att ta med i mitt sheet.

Det kommer bli en hel del spel från många olika sporter såsom fotboll ,tennis, baseboll, ishockey, speedway, basket, amerikansk fotboll, handboll. Jag kommer inte reka alla spel som läggs in i spreadsheetet utan bara de som jag har tid och känner starkt för och där jag tror att jag kan tipsa om något speciellt. Så vill ni hänga med mig fullt ut så gäller det först och främst att hålla koll på när spelen läggs in i spreadsheetet och så kommer det även bli en och annan rek i min dagbok. Det kan även bli så att det kommer perioder utan spel då det finns annat i livet som har högre prioritet och kan kräva mer tid, detta innebär inte att jag lagt av, om det skulle bli något avslut så meddelar jag det här i tråden.

Jag har redan fått ett par kommentarer på det nya spreadsheetet och det har handlat om insatserna och jag tycker inte att ni ska fokusera så mycket på dem utan kolla istället på ROI då den kommer vara densamma för alla oavsett insats. Det är ju dock så att ju högre steg i systemet som spelet är desto bättre tror jag spelet är, ett B2 spel värderar jag högre än ett B1 osv. Om det sticker i ögonen att insatserna är höga så kan ni tänka att insatserna är i Thailändska Bath eller nått så känns det nog bättre. Ångrar mig lite nu i efterhand att jag inte istället valde en mer diskret insatsnivå och kallade det units eller så men nu är det redan gjort och 220 spel är lagda och jag orkar inte ändra det så det får rulla på som det är. Nu är det utrett så då behöver inte de första 20 kommentarerna handla om det!

Det finns inga speciella regler för denna dagboken angående vad ni/jag får skriva eller inte bara man håller det inom en rimlig nivå. Det är fritt fram att ge ris eller ros, fråga om det är något ni undrar över så ska jag svara så gott jag kan, kommentera/diskutera spel/matcher eller kanske helt enkelt enkelt bara prata om vilken öl som är godast. Spelen kommer alltid finnas i spreadsheetet och rekarna kommer synas väl både i tråden och i dagens rekar så det finns utrymme att snacka skit och diskutera i denna dagboken, det är roligt det också!

Nu hoppas vi att formen fortsätter och att vi kan ha mycket roligt tillsammans framöver samt att ni kommer ha nytta av mina spel!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RobinD (+5), KP (+1), MrGerrard (+5), Piturek (+1), SAACFoxen (+5), Fake (+5), zimzelen (+5), eddieh (+3), Vlad (+5), Shell Peppe (+5), Soap (+2), _Isola_ (+5), Akabodil (+2), j.houston (+1)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat