Så här fick det blir för natten, har köpt upp hooken på båda underspelen:
2011-09-20 02:05 | MLB | Chicago Cubs (C. Coleman) vs Milwaukee Brewers (C. Narveson) |
2 |
ML |
25.22 |
1.690 |
Bettallent gick igenom det mycket bra. Stor fördel i pitching duellen för Brewers, väntade lineups för båda lagen när de ställer upp med det bästa de har och då skiljer det normalt mycket mellan lagen, till Brewers fördel!
2011-09-20 02:40 | MLB | Colorado Rockies (K. Millwood) vs San Diego Padres (C. Luebke) UNDER |
U 9 |
FT+OT |
2.65 |
1.830 |
Många tror på över i denna matchen har jag sett men håller inte alls med! Milwood har varit stabil och gjort det bra för Rockies och han har varit lysande mot Padres både i år och i sin karriär:
Luebke fortsätter att ha många strikeouts och har varit mycket bra under en längre period. Hans enda dipp va mot Colorado den 3:e september då han gav upp 5 runs i en 5-4 förlust. Det är dock en väldigt stor skillnad på vilka batters han mötte då och idag:
Mycket klenare lineup från Colorado ikväll och Leubke bör kunna dominera mot detta motståndet! Underspel utan att tveka från min sida här, bra pitchers och mycket klen lineup från Rockies! Kanske till och med värde på Padres här? Kör nog bara på under ändå...
2011-09-20 03:40 | MLB | Arizona Diamondbacks (I. Kennedy) vs Pittsburgh Pirates (J. Karstens) UNDER |
U 9 |
FT+OT |
1.41 |
1.780 |
Kennedy fortsätter att imponera och är CY Young kandidat med sina 19 vinster och att nå 20 är stort, han har varit riktigt stabil, framförallt hemma:
Han borde ha goda chanser att hålla undan mot klena Pirates.
Karstens har tappat rejält på slutet och gör bra matcher då och då men han verkar "slut" för säsongen då han har fått ett par matcher off pga problem med armen. Det känns som enda faran för spelet är att han bryter ihop totalt och der D'backs 6 run på 2 innings eller så, han har bra stats mot Arizona även om de är gamla:
Är bara Karstens OK i denna matchen så tror jag det stannar under då jag har svårt att se Pirates få in så många runs på Kennedy!
BOL Guys!