Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-17, 09:58   #9
Boden
stolt same som älskar hojt

Bodens avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oscar4122 Visa inlägg
Rebels ser riktigt dåliga ut iår, man har tappat i stort sett allt. (1,2,3,4 i poängligan och även den duktige fransmannen som var något skadedrabbad ifjol, men ändå kom 7a i interna poängligan). Ska bli intressant att se oddset på tex Boden i matcherna mot Rebels. Boden ska ju vara rejält mycket bättre än Rebels iår.

Håller med om att det endast står mellan Björklöven och Asplöven även iår.
Jag hade själv tankarna på att spela Asplöven som segrare. Men nu när Jonte inte är kvar längre så är jag tveksam. Man har även förlorat den så duktige Eric Przepiorka.

Jag tror dock att Asplöven kommer att ta in någon riktigt bra spelare. Man borde ha en hel del pengar i klubbkassan efter att Jonte lämnat: (http://www.bet365.com/news/sv/bettin...vag-till-timra)
I dag tillhör forwarden division 1-laget Asplöven – som han signerade för 28 april.
"Det enda som kan ändra det är en stor fet säck med pengar. För rätt pengar släpper vi vem som helst", säger Asplövens sportchef Magnus Lehto till NSD.
Boden borde vara några snäpp bättre än förra året, och får man ordning på defensiven finns faktiskt möjligheter att man är och fightas om en all-ettan plats. Dock tror jag man får inrikta sig på playoff i vår.

Tror också Asplöven kommer ta in fler "dyra" och bra spelare. Men dom ska också in i laget och passa, och det kan ta tid. Så i den här serien ser jag B-Löven som stora favoriter.