Ämne: MLB 10/9
Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-10, 19:25   #4
JSQ

JSQs avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 2440
Standard

2011-09-10 Detroit Tigers (M. Scherzer) - Minnesota Twins (A. Swarzak) (MLB)

Datum: 2011-09-10
Tid: 22:10
Sport: Baseball
Land: USA
Liga: MLB
Match: Detroit Tigers (M. Scherzer) - Minnesota Twins (A. Swarzak)
Period: ft

Spel: Detroit Tigers (M. Scherzer) RL
Insats: 2%
Odds: 1.83
Bolag: Pinnacle

Motivering:
M.Scherzer vs. A.Swarzak

Tigers
1. Austin Jackson (R) CF
2. Andy Dirks (L) RF
3. Delmon Young (R) LF
4. Miguel Cabrera (R) 1B
5. Victor Martinez (S) DH
6. Alex Avila (L) C
7. Jhonny Peralta (R) SS
8. Wilson Betemit (S) 3B
9. Ramon Santiago (S) 2B

Twins
1. Ben Revere (L) CF
2. Trevor Plouffe (R) SS
3. Joe Mauer (L) DH
4. Danny Valencia (R) 3B
5. Chris Parmelee (L) 1B
6. Joe Benson (R) RF
7. Brian Dinkelman (L) LF
8. Luke Hughes (R) 2B
9. Rene Rivera (R) C

Scherzer, precis som flera andra pitchers i Tigers rotation, blandar och ger friskt vid sina insatser. Det kan även sägas om hans starter mot Twins där han är 1-1 med en ERA @ 7.34 på 5 starter. Två av dessa starter har han lyckats hålla till 1 ER och de tre övriga har varit 6,7 samt 10 ER. Senaste starten lyckades att pitcha 7 shutout innings mot White Sox men gången innan dess vart han mosad av Royals med 7 ER på 3.0 innings. Idag möter han dock ett Twins som inte visat någon vidare offensiv på sistone och dagen lineup tycker jag känns ganska svag.

Samtidigt tycker jag att Tigers, som varit riktigt heta på sistone, ställer upp med en bra lineup. De har lyckats skapa 80 runs på de senaste 10 matcherna och 48 på de 5 senate.

OBS! Spelet finns till några punkter högre odds hos andra bolag just nu.

Swarzak har bara en start mot Tigers för ca 2 år sen där han gav upp 7 på 1.0 innings. Nu har han haft tid på sig att utvecklas men jag tror han kommer få det svårt mot dagens heta Tigers. Hans prestationer på senaste 3 matcherna har inte varit något vidare heller och han har ERA @ 5.4 på 18.1 innings.

Jag håller Scherzer snäppet högre än Swarzak men det jag tror kommer fälla avgörandet idag är Tigers offensiv som jag tror kommer fortsätta gå som tåget hemma på Comerica Park.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
saman (+1)
JSQ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat