Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-31, 18:32   #29
Toby

Tobys avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 59
Standard

Jack Sock - Marc Giquel 1a set

Av Någon Jävla anledning går det inte för mig att skapa en REK, kan inte trycka på posta rek-knappen utan ingenting händer.....

Finns ett spel jag kommer att lägga idag iaf som jag ser ett spelvärde i

Jack Sock- Marc Giquel
Vinnare första set: Jack Sock
Spelstopp:21.00
Bolag:Nordicbet
Odds:2.50
Insats:2/5 units

Lite grann av ett värdespel för mig, Jack Sock är en ung kille ifrån USA som är på väg framåt och som många i USA tror är en framtida topp 100 spelare, medans Giquel är en spelare på nedgång i sin karriär och just nu ligger på plats 97 på rankingen.....

Giquel kommer till den här turneringen efter att ha spelat nästan uteslutande challengergrusturneringar hitills iår medan Sock åtminstone har spelat 8 matcher på HC iår.....detta underlag är långsammare än vanligt HC vilket vi konstaterat så det kanske borde gynna Giquel lite ändå, men jag tycker att oddset på Sock att vinna första set är för bra för att inte prova.

I Miami tidigare iår pressade Sock Carlos Berloq på liknande hybridunderlag till 5-7 6-7 förlust....jag kan tänka mig att Sock dessutom kommer att bli framburen av publiken i början av matchen och förhoppningsvis blir han inte stressad av det utan stärkt, samtidigt som Giquel förhoppningsvis måste ha lite tid för att anpassa sig till underlaget.

Vågar mig inte på raka segern på Sock eftersom rutinen mycket väl kan fälla avgörandet under 5 set men jag gillar det odds jag får på Sock att vinna första set.....OBS det kan mycket väl finnas högre odds på detta spel på andra bolag.
Toby är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat