Citat:
Ursprungligen postat av mape
Håller med dig i det mesta Luvan...
för mig är detta en tråd som visar vilket forum sharps är. Man framstår som lite dryg, lite översittare osv vilket ofta har jag märkt leder till ett väldigt stelt forum, där användare måste fila på varenda bokstav i de inlägg de skriver för att inte hela tiden få en påpekning. Väldigt tråkigt, vilket gör att i min värld forumet inte når upp till en nivå som man kanske kunnat, men det kanske inte är något ni vill?
Och då innan ni sätter igång, jo jag vet var dörren är osv vidare... men precis som alla andra ställen som också har sina svagheter, tex rok, väljer jag ändå att läsa överallt för att hela tiden sträva efter att plocka godbitar. Tex rok, jag vet bakgrunden, och allt annan skit som är där, men fortfarande är det ett otroligt levande forum, där man kan få ut härlig info om en massa olika spelobjekt, som annars kanske aldrig kommit upp till utan. Samma sak gäller här. Jag är dock inte särskilt aktiv på någon av ställena, då jag inte känner att jag får ngt för det...
Jag kan bara hoppas för eran skulle att ni inte stryper detta forum i längden
|
Även om jag inte tycker det ska råda för hård ton på forumet så tycker jag det är betydligt bättre med ett strikt kritiskt granskande forum än ett latjolajban vuxendagis där allt mellan himmel och jord tillåts (så länge det inte handlar om någon konkurrent eller affiliate - det går ju bort direkt) typ R&K. Jag har dessutom själv inte märkt att någon otrevlig ton skulle ligga överlag på Sharps, men då har jag också utvecklat rätt hård hud under mina år på Internet.
Självklart kan vi också förbättra oss men vi är väldigt nöjda med riktningen vi har tagit ut och kommer inte ändra kurs inom någon snart framtid.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."