Citat:
Ursprungligen postat av hatten1
Grundtanken var att några läsare skulle inse att det finns bättre sätt att investera i stryktipssystem, än det som beskrivs här ovan, där möjligheterna maximeras genom kunskap, matematik och systemkonstruktion. Naturligtvis är det överlägset att endast betala för totalt utfall som har +ev i längden. Matematik kan man inte argumentera bort i spelsammanhang, lika lite som att det går att bemöta dumhet och värderingar. De spelare som INTE spelar långsiktigt, brukar inte lägga ner tid på att försöka lära sig mer och besöka sidor som denna och andra där man gratis försöker hjälpa människor att förlora mindre och i bästa fall även vinna lite i längden. Att du fått investerare som du påstår är trevligt för dig. Hoppas ni vinner, så kan du posta en printscreen på systemet här på sidan, så får vi applådera och lyckönska i det oändliga.
Ni andra som känner för att vara med på seriösa system tycker jag ska kontakta KP tex, som är pålitlig och har förutsättningar för att arrangera större bolag inom statliga spel.
MVH Hatten
|
Till att börja med. Varför måste det överhuvudtaget talas om att det finns bättre alternativ? Och vem avgör det? Jag tycker du är helt fel ute när du påstår det.
Jag räds inte att ta en diskussion med dig om kunskap, matematik, konstruktion och sannolikhet. Inte för att jag har intresse av det men undrar vart du vill komma genom att påstå att jag argumenterar bort detta? Du kan aldrig döma ut ett matematiskt system ANNAT än de rader som har undervärde, men nu står vi inför en fet jackpot och en öppen omgång och då kan du bara inte döma ut det, du helt ute och cyklar.
Menar du på fullaste allvar att mitt rent matematisk system är oseriöst? Oseriöst, vet du vad det betyder? Huruvida reducering är lämplig eller inte kan du och jag diskutera länge, men det är fet jackpot och raden kommer med största sannolikhet att överbetala.
Och vad är det för snack om att lägga ut raden här i syfte att få applåder. Denna tråd hade mått mkt bättre utan dina taffliga påståenden.