Citat:
Ursprungligen postat av Slurf
Intressant, nej United vinner inte iår.
Jag tror Liverpool är en bra outsider, jag har lirat dem till 17gånger på +12 hcp-tabell på Nordicbet. Fick upp ögonen för Henderson när jag var och såg Sunderland - City förra året, kommer bli en gigant om han bara hittar nätet lite oftare. Adam, Suarez, Caroll, Rodriquez, ni har fått in en hel del sköna spelare. Jag har tidigare inte alls varit förtjust i Liverpools spelare men nu jävlar har ni det skönaste laget på länge och kommer definitivt att hoppas på er iår. Har visserligen svårt att se att ni vinner men jag tror att ni kommer vara med i striden.
Såg att det fanns typ 2.25 på betsson (om jag minns rätt) på Liverpool top4. 2.40 på Liverpool h2h mot Arsenal. Personligen rankar jag Liverpool och Arsenal ganska jämt iår, och därför är jag osäker på vad som är bäst, har du något att tillägga kanske?
|
Lite väl OT nu, men Liverpool kommer inte vinna. Men top 4 tycker jag känns som Coin Flip.
Chelsea = Den bästa stommen påväg ned och har inte förstärkt med något jag är superimponerad utav än.
Utd = Bra maskin, frågetecken för målvakt.
Arsenal = Om Cesc lämnar missar de topp 4 tror jag.
Spurs = För ojämna för att orka hela vägen
City = Min vinnare om Tevez stannar och klarar att spela på samm nivå som tidigare, stark kandidat även utan.
Liverpool = Bra högstanivå, låg lägstanivå. Kan vi hålla ordning där bak och vinna de programenliga matcherna så är topp 4 coin flip som sagt.
Tar resten i Silly Season-tråden nu boys!