Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-03, 21:35   #1
maddmax

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

'till next time..

Ja, som vissa av er vet så kommer jag att flytta ifrån vårt härliga Europa om några dagar. Jag vill inte sticka utan att säga något då jag vet att det är flera som ryggat mig den här säsongen. Det finns flera skäl till att jag väljer att stiga tillbaka och avsluta min tid här; tidsskillnad och ökad arbetstid är två men även att jag lagt ner ryggandet och därför får ut mindre och mindre av att hänga på forumet. Jag kommer inte gå till något annat community eller lägga ut spel någon annanstans.

Hursomhelst, flera användare här baserar sina picks på betydligt fastare grund än mig (Arch, Avej, Boone, dgothe, Shell m.fl. för att nämna folk i bokstavsordning) så jag vet att baseball-delen inte kommer sakna bra och vinstgivande spel. Jag vill tacka samtliga användare som deltagit i trådar (främst de amerikanska sporterna) för stundtals trevliga diskussioner.

Jag lär titta in då och då, kanske även i chatten, men tills dess önskar jag er alla lycka till med sensommaren och vintersäsongen. Lemasive och KP, ta det lungt med korvätandet!

/ holms
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat