Leans
STL - har redan missat 2 ggr i serien, så jag känner att det skulle bli en strike 3, men jag gillar oddset på EJax. Wolf är en sån "jag vet inte hur han klarar sig på det han har" pitcher, som har 1.33 WHIP, är en flyout pitcher med bara 35.9% GB ratio, men samtidigt har mycket tur i kärrier näst lägsta 8.6% FB/HR ratio (10.2 förra året).
Han "ska" ge upp fler HRs än han har gjort, men har inte gjort det än så länge.
EJax har varit bra, men har också lite högre WHIP som i "fel" matchups kan straffas.
OAK - Gillar Gio mycket mer än Furbush och Mariners lineup har varit en av de sämsta (fast inte mycket sämre än OAKs). OAK har varit lite heta med Matsui och sånt, men förlorat 2 till SEA ändå. Ärligt så tycker jag inte A's är värda 1.65-1.70, speciellt borta där de är 18-37
ARZ - Marquis kan vara bra som dog eftersom han är en groundballer och dessa kan nästan vinna vilken som helst match med lite tur och Vogelsong "ska" inte vara så bra med .271 BABIP och 84.3 LOB.
Marquis kan vara svår, framförallt för dessa lag med låg kraft (Beltran har bara .500ish OPS mot honom på 22 AB) som behöver slå flera gånger på raken och Giants har förlorat 5 raka, medan D'backs har vunnit 4 raka (och 8 av 10 senaste) så att 2.49 är lockande.
Väntar gärna för umpen här, en som Demuth, med hög zon, skulle inte passa Marquis, så man får bedömma om det blir värt då.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Arch den 2011-08-03 klockan 18:46.
|