Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-03, 15:31   #7
maddmax

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag menade inte att mitt inlägg på något sätt skulle vara riktat mot någon individ men jag tror det kan bli något dubbelmoraliskt att kasta skit på RoK efter en sådanhär nyhet utan att vi rannsakar oss själva.

Personligen har 8-9 år av spelande haft en majoritet av röda resultat. Skälen till detta är varierande men samtliga har jag ingen annan än mig själv att skylla på. Jag har dock inga behov av att bevisa att de senaste två-tre åren skiljer sig från det ovan.

Vad jag vill få fram är; att sitta på ett forum som ger förutsättningar för att förbättra sina resultat betyder inte nödvändigtvis att man har större chans att lyckas. Att vikten av BRM predikas ofta här spelar ingen roll om folk inte förstår innebörden. Personligen tycker jag '2-6'-systemet är ett bra exempel på detta då jag är säker på att vissa (relativt stora profiler på forumet) spelar alldeles över sina tillgångar på sina B5 och B6. Än en gång, jag är inte ute efter att peka finger.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat