Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-02, 19:53   #1
Chrille123

Chrille123s avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1009
Standard

Varning för Onlinehunters.net!

Onlinhunters.com har under nu över 14 månader på olika sätt undvikit att betala ut en skuld till mig på 15 000 sek.

Bakgrund: Jag köpte 400 units av en vad jag trodde var, seriös och disciplinerad rekare som under många år spelat in stora summor på en annan sida (Goran på Tipsnytt).

Till en början va allt bra, men i takt med att förlusterna började komma så blev rekarna från Goran mer och mer ostrukturerade och oseriösa. Då jag har ganska bra insikt i värde kontra odds, sannolikhet och betting generellt så valde jag att i juni 2110 framföra sakliga frågor och i viss mån även kritik mot vilka underlag han hade till spelen.
Jag fick då ett bryskt och irriterat svar, att han minsann inte var någon pajas, att han hade massor med folk som stod i kö för att ta del av hans spel och att om jag inte gillade hans sätt att reka kunde jag få hoppa av, med full återbetalning. Detta tackade jag ja till, alla mina units som jag betalat 15 000sek för togs bort och mitt konto stängdes ner.

Nu sitter jag här 14 månader senare och har fortfarande inte fått några pengar, jag har vid ÖVER 15 tillfällen fått besked som att "dina pengar betalas ut nästa vecka". Vid kanske 10 tillfällen har jag till och med fåt beskedet att "pengarna är UTBETALADE" och att jag har dem inom allt från 5-7 till 9-12 dagar. Ursäkterna och bortförklaringarna har haglat under 14 månader, otaliga semesterresor för dem som sköter sidan/utbetalningarna, helgdagar för banken, banktjänstemän som givit fel besked, och personliga problem, sjukdomar, och tragedier har givits som ursäkter för utebliven återbetalning, men aldrig några pengar som utlovat.

För 4 månader sen, kom Goran in i bilden igen, han hörde av sig till mig och berättade att de ansvariga på sidan hade ljugit för mig, att dem hade stora skulder och inte kunde betala några pengar till mig och att dem därför ljugit och försökt förhala det hela. Goran tog då på sig ansvaret för att betala tillbaka pengarna. Jag blev glad och hoppades att han skulle hålla det Onlinehunters inte hade gjort, och han hävdade att han minsann var en som höll vad han lovade. Nu har även han ljugit och förhalat det hela under 4 månader med otaliga löften om utbetalningar, i stort sett varje vecka, senast för 3 veckor sen då pengarna till ”10000%” skulle betalas ut som i förra veckan, men såklart ingen utbetalning!

Detta inlägget har redan blivit för långt för att folk ska orka läsa, men historien är som sagt 14 månader lång och mycket har hänt….

Undvik denna oseriösa sida! och om någon har några frågor, synpunkter eller liknande erfarenheter hör gärna av er! Det finns mycket mer att berätta, om någon är intresserad!
Chrille123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat