Ämne: Söndag 31-07
Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-31, 11:30   #5
dellgren
Super Moderator

dellgrens avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 8661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Matchen är en cupspel i emirates cup. Emirates cup spelas på arsenals hemmaarena Emirates. Arsenal har vunnit 3 utav 4 säsonger den här cupen.

Arsenal team: Fabianski, Jenkinson, Koscielny, Djourou, Traore, Frimpong, Wilshere, Nasri, Gervinho, Arshavin, Van Persie. Subs: Sagna, Vela, Ramsey, Song, Squillaci, Mannone, Eboue, Gibbs, Chamakh, Afobe, Bartley.
Dvs samma lag som de ställde upp med Boca igår.
Matchen mot Boca ledde arsenal 2-0 för att tappa den till 2-2 sen. Iom att de spelade oavgjort första matchen räknar jag med att det är full fart framåt och överkörning på G utav NY RB. Jag tror matchen slutar 3-0 faktiskt. Vilket gör att de vinner cupen sålänge Boca gör max 2 mål samtidigt som de måste vinna mot PSG.

Poängen räknas lite annorlunda här. 3-1-0 räknas som vanlig vinst/lika/förlust. Men man får även extrapoäng för varje mål laget gör.

Engelskalag är överlägsna amerikanska lag. United vann tex 7-0
Fulham vann över columbus med 3-0
Galaxy som räknas väl som de bästa usa har att erbjuda spelade oavgjort mot City.
Philadelphia spelade oavgjort mot Everton.
Dessa amerikanska lag hade även hemmaplan i vänskapsmatcherna.
Det är stor skillnad mellan MLS och PL. Jag skulle även våga sticka ut hakan och säga att Championshiplagen spelar jämnt mot MLS

Ogiltigt spel-ID: 453665

GO GUNNERS
Regeln med poäng för varje mål togs bort till i år och därför är "full fart framåt" inte lika avgörande längre... Men lycka till - det ser bra ut ändå.
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat