Ämne: MLB 25/7
Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-26, 03:40   #4
Boone
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
2011-07-26 02:15MLBSt Louis Cardinals (K. McClellan) vs Houston Astros (J. Happ) ÖVER Ö 9.0 FT 5 2.000

McClellan och Happ hoppas jag fortsätter med sina vanliga standarder och låter denna matchen bli en run-glad tillställning. Happ är 6-1 till över senaste 7, där han har gett upp 25 runs sina senaste 26 innings och hade han inte pitchat för Houston och deras svaga rotation hade han inte befunnit sig i MLB. Sist ut hade han dock ett QS mot Cards, och blixten slår inte ned två gånger på samma ställe eller hur? Cards som släppt ifrån sig en del ledningar vill nog visa hemmapubliken att det är defensiven som behöver fixas och inte offensiven. McClellan har stor potential, men lär inte blomstra ut denna säsongen, han har haft det tufft det senaste och släppt 18 runs på sina senaste 24 innings och när han mötte Cards sist gång släppte han till 8 hits och 5 runs. Tror på en underhållande och offensiv match där totallinan seglas över utan att man slipper bita på naglarna i 9th.
Efter att ha stått 8-1 ett tag lyckades Lee peta in sin 16:e career grand slam för att putta den över linan.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat