2011-07-24 20:10 | MLB | Kansas City Royals (F. Paulino) vs Tampa Bay Rays (A. Cobb) UNDER |
U 9 |
FT |
5 |
1.917 |
Dessa två lagen har haft en underhållande serie än så länge där Royals igår knep en spännande seger i 9th som gjorde Rays playoff-run ännu lite längre. Cobbs som idag pitchar för Rays har varit helt okej hittills denna säsongen och han står nu på kullen för att försöka vända Rays negativa trend. Han kommer från en match mot Yankees där han gav upp 3 hits och 2 runs och innan dess hade han en liknande start mot Marlins. För Royals startar Paulino (som jag för övrigt äger i fantasyn så han måste ju vara bra) och hans senaste 3 matcher har gått under. Söndagsmatcher brukar dessutom tendera att hålla sig till under av någon anledning. Skulle tro att Rays öppnar matchen med ett par tidiga runs men att Royals vägrar ge upp för en typisk 5-2 match eller snarlikt.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."