2011-07-23, 10:16
|
|
Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 556
|
Wibbes kontakt med supporten är också underhållande. Det säger också en del om tillståndet hos ROK:s bloggare.
Spoiler:
Jenny L Hej, välkommen till ****** Live Chat. Hur kan jag hjälpa dig?
Daniel efter att spelat får jag reda på att matchen e flyttad från utomhus till inomhus !!! fattar ni hur mkt det betyder i tennis???
Daniel ingen som helst information om det var det !!!
Jenny L Ja, jag är ledsen för det, men det var ingenting vi kunde styra över, det var inte vårt beslut. Men eftersom det fortsatte att regna, och då matcherna var tvungna att återupptas så antar jag att de inte hade något val
Daniel nej.. men förstår du skillnaden att jag har koll på eric prodon som spelade.. men att spela inomhus är nästan en ny sport???
Daniel ni har miljoner hos er, men kan inte voida ett solklart spel??
Jenny L Jag har nu pratat med vår spelavdelning, min teamleader och min supervisor angående ditt spel och tyvärr så finns det ingenting vi kan göra
Daniel du behöver ju inte spela dum bara för det??? vill ha mina pengar åter.. eller prata med en KILLE som förstår sig på sport tack
Jenny L Absolut, jag ska hjälpa dig med det nu med en gång
Jenny L Jag ser här att du har 152 kr i ditt pokerkonto. Jag ser också att du har varit inblandad i en poker chip dump, så innan vi har fått en kopia av ditt ID samt en förklaring av detta ifrån den personen som var inblandad, så kan vi inte begära ett uttag av dina pengar
Daniel va?
Daniel o vafan har det med saken o göra?????????????????!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? !?!?!?!?!??!!?Daniel ÄR DETTA ETT JÄVLA SKÄMT ELLER?????
Jenny L Dina pengar är på ditt pokerkonto, som är fruset tills vi har fått det jag bad om ovan, alltså är dina pengar frusna tills vi har fått det
Daniel ja men lilla söta jenny.. vafan har det med saken o göra om mina spelpengar på tennismatchen????
?Daniel du måste ju fanimig skämta med mig???
//tjejer och sport.. big no no
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: Bolt (+2)
Senast redigerad av HG den 2011-07-23 klockan 10:17.
|
|
|