Ämne: MLB 21/7
Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-21, 14:33   #1
maddmax

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

MLB 21/7

Jaha, annu en dag av slit skall genomforas.
Ganska trevlig omgang pa forhand, tror det kan bli manga bra baseballmatcher ikvall/inatt. Hursomhelst, far ta pa mig rollen att starta en trad och lagga ett forsta spel:
2011-07-22 02:10MLBMinnesota Twins vs Detroit Tigers ML FT 1 2.410

Verlander ar inte vard sadan juice efter hans senaste start, sarskilt inte nar han moter Carl Pavano. Verlander ar 7-7 mot Twins totalt. Twins har vunnit sex av Pavanos atta senaste starter och hans WHIP ar riktigt bra. Han ar dessutom 5-2 mot Tigers i sin karriar. Hemmalaget ar inte skadefria an men laget ser betydligt battre ut nu an for ett par veckor sedan. Mauer verkar ha hittat formen, Young ar tillbaka och Cuddyer ar het. Tigers bullpen har ett ERA pa 7.71 de senaste 21 IP, Twins har 2.40 under samma period.

Twins spel pa hemmaplan har efter en tuff borjan av sasongen varit helt fantastiskt (19-7 de senaste 26). Att fa 2.41 pa en pitcher hemma som under de senaste tva manaderna har ett WHIP pa runt 1 ar i mina ogon helt klart varde. Fragan ar inte om Twins ocksa ar det battre laget..
-----
Vad tycker ni andra om dagens kort?
Jag lar droppa ett eller tva spel till inom den narmaste timman. BOL ikvall!
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat