Citat:
Ursprungligen postat av maddmax
2011-07-21 02:10 | MLB | Kansas City Royals vs Chicago White Sox UNDER |
U 9 |
FT |
1 |
1.870 |
Dagens favorit-spel for mig. Lite mer an en unit privat pa detta. Nastan allt i mina ogon pekar pa under, Chen och Danks ar bra pitchers som spelat nastintill magiskt mot slutet, bullpens likasa. Aven med hyffsat blast tycker jag att en lina pa 9 ar en skymf mot lagens pitchingstaffs. Chen ar en ground-out pitcher och Danks moter ett lag som bara gjort 70 HRs iar. Nej, tamemigfan om det blir fler an 8 runs har!
|
Känns lite som att som att slå in en öppen dörr men detta har jag också kommit fram till är dagens bästa spel. Kan dock erbjuda min egna motivering:
De 4 senaste matcherna mellan dessa lagen har gått under linan och denna matchen har goda chanser att göra det likaså. John Danks har kanske inte så fint säsongsfacit (3-8 med 4.21 ERA) men över hans 4 senaste starter har han bara släppt till 3 runs på 22 innings. Chen som maddmax tog upp är inte dålig han heller, har nämnt honom tidigare som en underpresterande pitcher med bra potential. Den senaste gången fixade han inte en QS, men de två matcherna innan dess gav han bara upp 1 run på 12 innings. Han har varit duktig mot Sox förut och bör vara det idag igen.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."