Ämne: Återkomst
Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-20, 14:55   #17
Boone
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nik Visa inlägg
Lite varning på denna blogg och sheet? Stänger ner det gamla som skulle gå så otroligt bra när man ligger på 91%?
Kommer be mars sammanfoga de två när säsongen är över. Första delen blev till stor del misslyckad därför att jag inte hade samma koll när jag var i Thailand. Det var helt enkelt osunt spelande. Går bara att ha totala statsen över sheetet under avataren så jag valde att skapa ett nytt så folk kan se att just nu är jag vinnande istället för att bara skymta över hur det gick från period 1. Kommer spela betydligt restriktivare med det nya sheetet dessutom.

Bloggen kommer att komma igång snarast också.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat