Din bild är 4år gammal. Idag är du bara fet samt luktar illa då och då.
Vad som talar för mig?
Kolla på vilka det är som vinner korvätartävlingar runt om i världen.
Exempelvis
http://en.wikipedia.org/wiki/Takeru_Kobayashi
Har ätit ute med Lemasive flertalet gånger, medan jag tagit rejäla portioner då jag alltid brukar be dom om extra mycket så har han tagit vanliga portioner. Jag minns inte senast han åt upp allt på sin tallrik alla gånger vi ätit ute tillsammans. Alltid hör man bortförklaringar såsom "kycklingen smaka lite konstig" osv.
Jag brukar även bli klar med maten före honom. Äter ca 30% fortare än vad han gör.
Stats
178cm
77kg
Midjemått 93,5cm
Vanliga dagar när jag äter korv på ikea brukar det bli 7-9 korvar innan jag åker därifrån plus cola till. Under tävling klarar jag nog 11-12st skulle jag tro. Kokt korv MED bröd är det som gäller.
Jag är rätt säker på att jag kommer vinna över honom med -1,5 i hcp dessutom. Dock spelar vi endast HL(hotdogline) här.
Jag är känd för att äta FORT. Tuggar maten gör jag knappst utan någon enstaka tugga blir det sedan sväljs det ned.
När pizzahut har sina bufféer får jag i mig 6-7 slices utan problem plus cola till.
Är inte ett dugg oroad över matchen Lemasive, jag kommer att vinna med vad jag tror 1 tillgodo också.