Oj oj oj vid en första anblick såg jag mycket jag gillade.
Yanks/Rays Ö8.5
Burnett vs Price - Två pitchers som inte lyckas något vidare emot det andra laget. Price 2-1 (2ND) och ERA @ 5.12 senaste 5 mot Yanks. Hans motståndare har haft det ännu tuffare med 1-4 och en ERA @ 7.03 de senaste 5. Ingen av dom har någon monster form heller utan Burnett ligger väl runt dom statsen man kan förvänta sig för säsongen och även Price skulle jag vilja säga ligger däromkring. Tycker väl linan bör vara 0.5 högre och just nu får man Ö8.5 strax under 2.0.
Indians/Blue Jays Ö8
Tomlin vs Morrow - Åter igen två pitchers som inte lyckas något vidare mot respektive klubbar, dock har dom inte så många matcher mot varandra. Morrow har 0-2 och 1 ND med en ERA @ 6.61 mot Indians medans Tomlin har 1-0 med en 1ND och en ERA @ 5.56 mot Blue Jays. Tomlin har ryckt upp sig de senaste 3-4 matcherna och gjort lite bättre prestationer än innan men jag tror att idag kommer han få det lite jobbigare. Morrow i sin tur blandar bra och mindre bra prestationer ganska friskt så visar han upp sitt bästa och Indians batters visar sin sämre sida så kanske det kan bli lite jobbigt men jag tycker ändå att linan bör ligga 0.5/1.0 högre så Ö8 runt 1.90 låter mycket bra just nu.
Lite annat jag tycker såg intressant ut vid första annblicken:
- Phillies/Braves U6.5
- Twins ML/1ST 5
- White Sox/Twins U8.5
- Nats/Rockies U7.5
- Pirates ML/RL / Team Total Ö3.5
- Marlins/Astros Ö8
- Reds ML/1ST 5
- Mariners ML/1ST 5
- Cards/D'backs Ö7.5
- Mets ML/1ST 5
Ska ner och slå lite på kvällens kött och sen så ska jag avgöra om det blir spel på Yanks/Rays och sen kolla igenom allt igen!
Kommit fram till några fler spel Maddmax? eller någon annan som sitter inne på något gott kanske?