2011-07-08, 20:46
|
|
LL Cool J is hard as hell.
Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
|
När Larinov kommer med en superrek:
Citat:
Larionov
- 2011-04-29 22:16:09
LYSTRING REKAT!
HAR FÅTT GRYM JÄVLA INFO OM DENNA MATCHEN. HAR EN POLARE SOM BOR I CHILE OCH SPELAR I LIGAN. HAN HAR HÖRT ATT REGERINGEN SKA HA ETT FINGER MED I MATCHEN OCH VERKLIGEN SÄGER ATT O\\\'HIGGINS BARA SKA VINNA. DETTA FÖR ATT EN STYRELSEMEDLEMS SON SPELAR I O\\\'HIGGINS OCH DET ÄR ANLEDNINGEN. MEN DET ÄR INTE BARA DET. DET SÄGS FRÅN SÄKRA KÄLLOR ATT CD IQUEQUE HAR DRABBAS AV MAGSJUKA. 5 STARTSPELARE OCH 2 SOM BRUKAR SITTA PÅ BÄNKEN. DOM HAR FYLLT PÅ MED BÄNKSPELARE + RESERVER OCH INTE BARA DET, TRÄNAREN SKA GÅ IN SOM MITTLÅS MED LAGETS KAPTEN. TRÄNAREN ÄR 46 ÅR OCH HAR BARA ETT FÅTAL MATCHER PÅ KONTOT. MAN VET INTE OM REGERINGSSAKEN STÄMMER MEN MAGSJUKAN ÄR 110 % SÄKER OCH DET RÄCKER FÖR MIG. HEMMAPLANSFÖRDEL OCH BRA TRYCK PÅ LÄKTARN. DETTA KAN INTE O\\\'HIGGINS FÖRLORA. VI FÅR 1.55 PÅ RAKA ETTAN OCH DET ÄR REN JÄVLA RÄNTA. KAN ANVÄNDAS I ALLA SYSTEM. JAG SATSAR ALLT PÅ KONTOT PÅ DENNA MATCH. SÅ HÄNG MED NU REKAT OCH JOBBA O\\\'HIGGINS. OCH INTE BARA DET. MATCHEN STREAMAS PÅ bet365 . TACK FÖR DEGEN bet365 , TREVLIG VALBORG KLYKTATTARE!
NU JOBBAR VI IN!!
Citat:
MFFQPR
Larionov haha ! Sjukt! Spelas både hcp och raka 1an!
Citat:
Larionov
DOM VINNER
Citat:
Larionov
O\'HIGGINS LIGGER 2.A I LIGAN OCH ´CD LIGGER NÄSTSIST! CD HAR INTE VUNNIT BORTA PÅ HELA SÄSONGEN...
KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR
Citat:
stffe
2lax på o higgins jag tror på det
Citat:
Munken
Jag tar rygg på o\'higgins! Kör hyffsat stor insats och sen så tripplar jag den rak med dortmund och leverkusen imörra.
Citat:
Ekan 2.0
10min till matchstart! Nu kör vi planket! Jobba nu!
Citat:
davinsky
Känns som en skojarmatch detta
Citat:
MrMoyes
Var är Larionov nu?
Citat:
teamstoof
Higgins? Haha kul att planket följäer den matchen ikväll, och dessutom bombar
Citat:
berreboyp12
holm borde kolla upp vilken IP-adress han reggade sig med
Citat:
Mano
larionov första rek. det borde man ha kollat upp först
Citat:
gnagetvarlaget
DRA ÅTHELVETE VA DUUM MAN ÄR SOM RYGGAR
Citat:
R.Baggio
HAHAHAHA LARIONOV din horunge
Citat:
davinsky
Larionov sitter hemma med bet365 folk och kollar in planket och dricker Don Perignon
Citat:
gnagetvarlaget
AVGÅ ALLA!! detta tar livet av mig, måste vinna nått inatt!!! vad spelar ni?
FT 0-1
|
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
- To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: eddieh (+3)
|
|
|