Ämne: MLB 3/7
Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-03, 13:57   #1
JSQ

JSQs avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 2440
Standard

MLB 3/7

Sista dagen med interleague idag (WOHO! ) och själv tycker jag det finns en mängd intressanta spel. Inga spel lagda ännu då jag inväntar odds på samtliga innan jag lägger dom men jag funderar bland anant på:

Giants 1st 5 - Vogelsong vs Porcello
Vogelsong har haft en grym säsong än så länge med en ERA @ 2.09 och hans 6 senaste matcher har han bara tillåtit mer än 1 run 3 gånger och mer än 2 runs 1 gång. Porcello hade en bra start på säsongen men har på sistone haft problem och släppt till en hel del runs. När sedan Giants är dogs enligt oddsen så tycker jag bara det är tacka och ta emot, väljer dock troligen 1st 5 för att slippa oroa mig för bullpens.

Phillies RL + Toronto TEAM TOTAL Under - Lee vs Reyes
Lee har varit grym på slutet och senaste 3 matcherna har varit 3 shutouts och han jagar sin 4:e ikväll. Mot Blue Jays är han 2-2 med en ERA @ 2.57 de fem senaste matcherna. Reyes däremot har inte varit speciellt övertygande på slutet då han har en ERA @ 5.63 senate 7 samtidigt som han är 0-3 (+1 ND) mot Phillies liftime och en ERA @ 6.45. Beroende vad de släpper för lina på team totals så får vi se om det blir ett spel.

Andra spel som jag funderar på och som jag kanske skriver lite mer senare om när odds och linor kommit ut för spelen är:
  • Mets/Yankees U8.5
  • Cards ML/Cards 1st 5
  • Twins ML
  • Red Sox RL
  • Red Sox Team Total Över
  • Angels/Dodgers Ö7.5
  • Rockies/Royals Ö10
  • Rangers Team Total Över
  • Rangers RL
  • Nats ML/RL

Vad sitter ni andra på? ^_^

Senast redigerad av JSQ den 2011-07-03 klockan 14:31.
JSQ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat