Citat:
Ursprungligen postat av Badass
Hur mycket anser ni/du RobinD och Timadolf, eller hur lite, skall man/ni få i vinst för att det skall vara värt risken? Luddig fråga, kanske men många bäckar små förstår jag men vart går "gränsen" för att det skall vara värt att satsa något på ett bet?
Är värdelös på detta med trading men det verkar vara lukrativt om man är någorlunda säker på vart vinden blåser...
/Badass
|
Citat:
Ursprungligen postat av Badass
Vad är det som gör att ni kniper ett tradingodds - är det "lättare" att ta ett odds som man tror skall sjunka än tvärtom...?
Skall läsa tradingtipsen/tråden när jag får tid...
/Badass
|
Du frågar egentligen fel person, då jag bara gör detta för att se om jag skulle klara av det.
Jag ser väl till att risken inte är stor eftersom jag alltid går ur i tid och jag bara tar spel som jag ser har börjat droppa eller som jag är övertygad om att de kommer börja droppa.
Risken finns ju att de svänger tillbaka och då får man röda ut med lite förlust såklart. Handlar ju oftast inte om några gigantiska svängningar.
Om du backar ett droppande odds eller bokar ett stigande är ju egentligen sak samma, jag försöker dock att inte backa skyhöga odds om jag sen måste boka för stora summor utan bokar hellre det lägre oddset då om jag tror det ska stiga.