Visa ett inlägg
Gammal 2011-06-06, 22:50   #1219
Boone
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HG Visa inlägg
Medlidande? Det är rätt roande att följa klotterplanket och livespelandet. Som Ukraina-Frankrike just nu....
Citat:
gnagetvarlaget- 2011-06-06 22:49: Frankrike, AVGÅ ALLA! HUR KUNDE INTE KORTSPELET SITTA? AVGÅÅÅ
Citat:
grodanT- 2011-06-06 22:35:12 ...det e ju det enda Unibet har lyckats med, deras cash-in system, räckte ju med 2 relativt snabba hörnor för att man kunde casha ut på vinst=)
Cash-In på Unibet måste vara en av de mest EV- funktionerna inom alla spelbolag? Du får värdet på din sida med ett bra odds, då säljer du tillbaka det till sämre utbetalning?
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat