Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-30, 17:25   #8
Vurpan

Vurpans avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 2511

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Persa Visa inlägg
Har hittat ett spelvärt spel i den argentinska ligan.
2011-05-30 21:10Argentinian ClausuraLanus vs Huracan ÖVER Ö 2.5 FT 200 1.850

Bortalaget Huracan ligger nästsist i ligan har i dagsläget en riktigt usel bortaform. De har under de fyra senaste bortamatcherna släppt in tre mål vardera och sammanlagt har deras sex senaste bortamatcher slutat med minst tre mål.

Hemmalaget ligger trea i ligan och bör kunna göra många mål. Tittar vi på de fyra senaste matcherna mellan dessa lag, har alla slutat med minst tre mål.

Enligt powerranking algoritmen som jag testat med, blir det förväntade målsnittet 4.68 mål. Genom poissonfördelning får vi sannolikheten till 84.61% för över 2.5 mål. Nu kan vi dock inte lita på denna powerranking då det krävs lite mer data, men enligt mina analyser bör det bli fler än 2.5 mål.

Prematches.com värderar även över 2.5 mål till 59%.
http://www.prematches.com/index.php?...atch_id=274533
Intressant! Har precis som du börjat köra 2-6 med totaler och följer dina spel. Dock tycker ja att argentinska ligan ofta slutar under, men kanske bara jag.. Har spelat över 2.5 i Qviding - Brage till 2 gr pengarna. Qvidings 2 senaste och brages 3 senaste har slutat över. Men är ett B1 spel så inte världens insats direkt
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat