Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-29, 12:28   #2
Soap

Soaps avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1843
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av soulman Visa inlägg
Spelstopp 12.30.
Hej soulman och välkommen till forumet!

Jag tycker att det är bra att du ryckt upp dig med att faktiskt motivera dina spel med statistik, skador etc. Men du måste börja jobba på din framförhållning om folk ska ha chans att värdera och ev. agera på dina rekommendationer!

Dina fyra senaste poster är i snitt skriva endast fem minuter innan avspark,
inkluderat din post i förrgår som rekommenderade överspel i Ligue 2 matcherna där du skrev 1 min innan avspark. Om jag som forumanvändare ska ha en chans att få ett spelbart odds på ett överspel i en förmodat målrik match, efter att först ha värderat den info du ger och beslutat mig för rygg eller ej, så är det snudd på kört när matchen redan är igång!

Spoiler:

I de aktuella spelen som de facto gick in så nätades det ju redan i den 10e minuten mellan Le Havre - Grenoble (stod 2-0 innan 20e), och i den 17e mellan Evian - Metz. Bra rekat för den som sitter med en RSS-feed på allt som postas i fotbollsdelen (vilket jag är skeptisk till om man betraktar nivån i dagens trådarna).

Summan av kardemumman är att rekar fem-tio min innan avspark inte är till någon vidare nytta såvida man inte ger info om intressanta liveobjekt.
Om du inte pallar att motivera så skapar du ett spreadsheet och slänger in dina drag där.
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat