Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-25, 21:46   #31
raglan

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 18

Tennis v.3
Stats: 11 - 6 - 0
ROI: 132.43%
Vinstprocent: 65.00%

Standard

Jag tror också på att Johannas resa fortsätter ett tag till. Makarova är alldeles för ojämn medans Johanna har en bra kämparanda som kan ta henne långt mot spelare av makarovas slag. Jag tycker inte att Johanna spelar speciellt defensivt men hon deffar bra när hon behöver det som mot Ivanovic. Annars kan hon mata på med slag rätt bra.

2011-05-26 11:00W French R2A. Dulgheru vs S. Cirstea 2 FT 2 2.750

Sticker ut med Cirstea som har värmt upp inför Franska med att vinna en ITF turnering för att sedan dra sig ur Prag pga av skada. Slog övertygande ut gamla räven Schnyder i sin första match som trots allt fortfarande tuffar på rätt bra. Dulgherus form är en ren gåta fortfarande. För er som såg henne bli totalt utspelad av Zvonareva senast vet vad jag menar. Min systerson hade gjort det bättre. Gick en bit in på andra set innan hon vann sin första poäng i egen serve. Herregud. Hon leter fortfarande efter en glimt av en form. I Paris har hon varit ok. Inte så många errors och en hygglig serve. Cirstea har en klart bättre form och hon har dessutom 2-0 i h2h mot Dulgheru. Båda i två raka set på grus. 2.75 på bet365 är taget. Finns säker bättre på andra siter.

/Zimzelen
raglan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat