Citat:
Ursprungligen postat av Badass
1 TIMME - vad fan! Du låter verkligen pengarna jobba åt dig istället för tvärtom - kudos till dig...!
En sak jag funderat på är om du tänker, eller har gjort, någon sorts backtestning där du kollar om detta system gjort dig pricksäkrare eller så - tidsmässigt så verkar ju detta vara rena gudagåvan, för dig i alla fall...
Eller om du tänkt, eller har gjort, en testning om du satsat flatbets - hur skulle detta gått osv. osv. Är alltså intresserad utav systemets för och nackdelar och även då utfallet med systemet och hur det skulle sett ut om du bettat som du gjorde innan införandet av 2-6-systemet?
Fortsatt tur/skicklighet...!
/Badass
|
Nån timme kanske är att överdriva när det gäller vissa dagar, men som nu har jag suttit i en knapp timme och postat 5 totaler. Det är ungefär den tiden jag lägger ned per spel, men ibland är kortet större och fler matcher måste undersökas. Går i regel igenom samtliga dagens matcher listade på oddsportal i tur och ordning och jobbar mig uppåt.
Jag har inte gjort en ordentlig backtest, men jag överslagsräknade och kom fram till att vid den tidpunkten hade flatbets givet 80 units plus istället för ca 200 så det var markant skillnad.
Gällande träff% så har jag inte märkt någon större skillnad, "brukar" ligga rint 53-55% träff, det jag i regel varit dålig på är att värdera vilka spel som är bättre och på så sätt vunnit mindre än jag borde ha gjort. 2-6 i kombination med totalerna har såhär långt gjort att jag värderar mina spel bättre även om jag har en dålig % på b5-b6 just nu.