25/5 MLB
Sitter här och grubblar över Cleveland-matchen idag, ML på 2,61 hemma mot Boston. Boston har ju varit glödheta, men Cleveland har inte varit mycket sämre, speciellt inte hemma. Talbot har varit borta med lättare armbågsskada sen 17 april. Normalt sett vill jag inte backa pitchers som nyss kom av DL, men funderar på om det är en bra spot idag.
I grund och botten tror jag den här matchen verkligen ligger i hur bra Talbot kan hantera Red Sox's offense. Det känns som att Lester kommer göra en medioker insats, minst 4 ER i sina senaste starter, tror han ger upp 3 över 6 innings idag, minst, Indians offense ska inte underskattas, vilket jag tycker att oddssättarna gör trots allt. Kanske är det dock jag som underskattar Lester.
Innan DL så hade Talbot en ganska dålig insats mot Red Sox 4.1 IP 2 ER 5 hits 3 BB's men de tvingade honom att kasta 102 pitches vilket får mig att tro att de ser honom bra och kan foula en hel del. Såg tyvärr inte matchen. Dock hade han 7 K's mot dom.
TLDR; Är sjukt sugen på att ta Indians, mer p.g.a jag vill fadea Lester än att backa Talbot, någon som har input?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|