Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-24, 21:23   #21
kicken

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 984
Standard

Tänkte bidra med två spel för en gångs skull:

Kei Nishikori-Sergei Stakhovsky 2 2.35 Betsafe

Nishikori har fin form, men hans bästa underlag är i mina ögon hardcourt och lite snabbare underlag. Slog Lu i förra omgången med 3-0 i set. Säger inte mycket då Lu är fullständigt usel på grus. Kei har även haft njursten vilket inte är lätt att komma tillbaka ifrån.

Sergei har också en fin form och har vunnit mycket på matcher på sistone. 3-1 i set mot Guez i första omgången. Mycket fin match av Stak mot en svår motståndare ändå på hemmaplan. Jag ser Stakhovsky som väldig allround, som är bra på alla underlag.

Att Kei är så stor favorit som han är i dagsläget har jag svårt och fatta.

Edina Gallovits-Anastasia Rodionova 1 2.25 Paddy Power

Gallovits slog Kerber i första omgången med 2-1 i set. En otroligt imponerande seger då hon också vände 0-1 i set till 2-1 i set mot en svår motståndare på grus. Har visat fina resultat på ITF nivå på sistone vilket ger mycket självförtroende. Är bra på grus!

Rodionova är en bra spelare i sina stunder, men är otroligt ojämn. Slog Petrova i första med 2-1 i set. otroligt stark seger av henne, men ändå svårt och se henne som favorit mot någon spelare på touren faktiskt. Aldrig att man litar på A-Rad när hon är favorit. Kan vinna mot toppspelare men kan även förlora mot skitspelare. Gallovits är absolut ingen skitspelare.

2.25 kör jag på!

Lycka till!
kicken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat