Citat:
Ursprungligen postat av dNa
Det är bara att spela på, du har inget att bevisa för någon. Har sett hur du kört på i med och motgång sen Sharps drog igång (kanske även på FB men där har jag inget nick) och du har absolut vuxit i mina ögon som rekare, även om det redan från start här kändes ganska genomtänkt när du spelade så höjer du nivån hela tiden. Kul att se och keep on.
|
Tack för de fina orden, det var vänligt. Från total amatör när sharps började så tacka fan för att man blir bättre, det ända som saknas är kontinuitet och kapital^^
Citat:
Ursprungligen postat av bftrader
Det finns mer värdespel live, iaf om ni följer betfairs marknader.
Nästan alla odds pre match är rätt satta.
|
Det är den uppfattningen jag har också, sen är det dock en konst att bemästra livespelen.
Citat:
Ursprungligen postat av hatten1
Med 110 i roi, så räcker det ju med 750 spel för att fördubbla kassan, spelar ju ingen roll HUR du spelar, det blir ju kalas oavsett.
Men det intressantaste blir som sagt hur du klarar dig när du hamnar i en brant svacka, om du torskar mer på en brant svacka, än vad du vinner i brant uppgång.
Snyggt jobb !!
|
Tack, hatten från gamblersvardag? 110 är nog en bit över det jag ska förvänta mig. Men kassan är ju dubblad och jag har haft den tyngsta perioden i detta projekt den senaste veckan. Detta kan givetvis bli värre och det är de tuffa perioderna som avgör hur bra du är imo.
Sen är det ett experiment och om det går åt pipan är jag förberedd.