Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-06, 16:05   #542
RobinD
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Förstår hur du tänker kring att så många som möjligt skall kunna följa men jag har börjat strunta i detta själv och fan vad mycket mer avslappnat spelet blir - fortfarande surt att torska men jag bryr sig inte lika mycket som förut...

Samtidigt och detta är värt att poängtera och det är att jag nu ibland slarvat i väg ett spel eller två som inte riktigt känts bra - för många ouppfyllda parametrar och detta är ju självklart ett gissel...

Jag tycker helt klart att du skiter i om någon inte kanske hinner få "toppoddset" - det är ju ändå du som står för fiolerna, dvs. skall du "förlora" pengar pga. att folk skall hinna följa - då har egot blivit större än plånboken...

Kör på liven du - du kommer känna dig mycket mer fri...!

/Badass
Japp, har börjar släppa en del livespel nu. Främst i Halvlek för att folk ska hinna följa. Men det är som du säger, det är mina pengar och ja mitt ego är för stort ibland.

Ibland värderar jag högre att visa bra stats på ett sätt som är "reko" när jag egentligen själv skulle ha mer i plånboken om jag spelade live på ett effektivare sätt.

Kommer därför bli en del mer livespel i framtiden.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+2), dktrades (+5)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng