Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-06, 16:01   #541
Badass
Banned

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Fråga på, ingen fara.

Normalt öppnar jag nya serier om jag hittar spel som inte passar för B4/B5/B6. Nu har jag dock valt att innan helgen öppna alla serier upp till S100. Jag har också valt att avsluta dessa serier innan jag öppnar nya, men jag får se hur det blir eftersom det känns som man går miste om många små bra spel som kunde hållt förlusterna nere/öka vinsterna.

Jag är lite korkad i min betting, eftersom många följer mig på detta ser jag det som en skyldighet att släppa spel som alla kan följa med på. Egentligen borde samtliga spel som jag spelar från och med nu vara livespel för att öka träff%. Får se hur jag gör efter de levande spelen är klara.

Förstår hur du tänker kring att så många som möjligt skall kunna följa men jag har börjat strunta i detta själv och fan vad mycket mer avslappnat spelet blir - fortfarande surt att torska men jag bryr sig inte lika mycket som förut...

Samtidigt och detta är värt att poängtera och det är att jag nu ibland slarvat i väg ett spel eller två som inte riktigt känts bra - för många ouppfyllda parametrar och detta är ju självklart ett gissel...

Jag tycker helt klart att du skiter i om någon inte kanske hinner få "toppoddset" - det är ju ändå du som står för fiolerna, dvs. skall du "förlora" pengar pga. att folk skall hinna följa - då har egot blivit större än plånboken...

Kör på liven du - du kommer känna dig mycket mer fri...!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng