Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-05, 10:03   #24
zimzelen

zimzelens avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2321

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag försöker att endast lägga ut odds från bet365 eller bwin då det är där jag har mina konton för sådana här spel. Det finns säkert bättre odds på andra ställen i majoriteten av spelen jag lägger.

Jag lägger till ytterligare 2 lir för dagens WTA.

Ogiltigt spel-ID: 375331

Rent formspel här. Vinci är i kalasform med 7 raka grussegrar. Styrkebesked mot Kleybanova senast där Vinci har returnerat väldigt bra mot en för en gång skull bra servande Kleybanova. Na Li har 90% hold på sina två första matcher mot 2 dussinspelare. Endast 44% i return totalt vunna där hennes motståndare har servat dålig med 56% i 1a serve tycker jag är illa med tanke på hennes motstånd. Vincis motståndare har fått in närmare 67% av sina 1a servar men hon har ändå tagit 48% av 1a servarna och hela 81% vunna på motståndarens 2aserve.
Enligt Oncourts ger de Na Li 57% att vinna. Enligt mina Oncourtinställningar som är mer formbaserade ligger de på 73% för Vinci att vinna vilket kan tyckas lite väl högt. Men med tanke på Vincis form och statistik samt att inte glömma att Na Li sällan tar sig långt på grusturneringar är detta oddset lite väl högt på Vinci för att inte testas. Jag ser nu att bwin har sänkt det från 3.10 till 2.89.

Ogiltigt spel-ID: 375381

Orkar inte skriva ner motiveringen igen så jag klistrar in min motivering från Tennisinsight.

"Jarmila can now put her personal life behind her and start focusing on the tennis again. I belive we will se a lot more from her in the future as she can play some excellent tennis when at her best. Against radwanska I thought we were gonna witness a mental breakdown in the 3rd but Jarmila stepped up and delivered at the most difficult moments. That's something we would have not witnessed from Groth, but Gajdosova... seems like it

Safarova is another player I like. Retired in the semi here last year so this is definately a place she likes. She demonstrated that with no other than Jankovic.

However the battles between these two are always something to watch. The odds seem right but marginal value on Jarmila for me.If Jarmila can come up with what she did against Radwanska, this will be the game of the day to watch.

Maxbet on funny money. Medium stakes with the real stuff."
bftrader (+10)
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat