Ämne: MLB 3/5
Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-03, 17:08   #3
maddmax

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag har valt tre spel an salange:

Ogiltigt spel-ID: 373742

Observera att jag satt spelstopp en timme tidigare an det egentligen ar. Baltimore fick sig en knapp pa nasan senast men har anda tva raka seriesegrar bakom sig. Nu kommer man till Kansas City som verkar ha aterhamtat sig fran tva raka sweeps (borta mot Texas och Cleveland). Royals gjorde i sin tur en sweep mot usla Twins och ar imponerande med 12-5 pa hemmaplan. Bada dagens SPs har haft det svart men Orioles ar inte bra mot lefties (.225 for sasongen) och har en bullpen som inte alls ser stabil ut. Markakis lar saknas. Royals gjorde ett bra jobb mot righties aven under sweepsen och Franceour ser riktigt het ut. Jag satter mina pengar pa kanadicken och Royals.
-
-

Ogiltigt spel-ID: 373767

Oddset ar for bra for att lata bli. Red Sox hade tur att man ledde efter 5 igar (3 hits i forsta inningen utan utdelning for Anaheim + man slappte ledningen i nedre femte). Haren har ett ERA pa precis over 3.00 mot Sox men fick inte det offensiva stod han behovde fran Diamondbacks. Nu tror jag Angels ser till att han ar on top efter 5, minst 45% av denna matchupen (avgjorda d v s).
-
-

Ogiltigt spel-ID: 373797

Karstens har under 22.2 IP skrapat ihop 18 K's varav 4 kom i senaste matchen. Latos har absolut inte hittat formen och har 25 K's pa 21.2 IP (5 kom i senaste). Visst, Latos har en battre out-pitch men med tanke pa att Karstens kommer mota bade Ludwick, Cantu och Venable lar han ha mer an 33% chans i denna matchupen.