Parra gick ju vägen igår då hon spelade fantastiskt bra i en underhållande match. Petkovic spelade bra men Parra spelade stundtals som en topp 5 spelare. Så kan det gå!
Trisst med Falla. Överspelet gick in men Falla tog "fel" set för mig. Annars hade det varit en fin skjuts i kassan.
nya tag idag!
Ogiltigt spel-ID: 373342
Ren value här i en 50-50 match för mig. King har servat enormt bra. 83% och 78% i hennes första två matcher. King har haft en jobbig vår med motivationsproblem men nu skriver hon att hon har haft ett snack med tränaren ang motivationen och har nu en fantastisk tid i Madrid enligt hennes twitter.
Mattek-Sands leder 2-0 i inbördes och tog en tung skalp mot Ivanovic efter att ha förlorat 0-6 i första. Ivanovic är en riktig hit or miss spelare så det tar jag med en nypa salt. Kins seger mot Petrova ska inte heller glömmas. En glad, motiverad och bra servande King har en 50-50 chans här tycker jag. 2.75 på bet365 tar jag. Överspel känns också lockande.
Ogiltigt spel-ID: 373340
Jovanovski har fallit bort lite efter en fantastisk start på året. Efter en semi i Sydney har det gått riktigt knackigt för serbiskan.Någon gång är det dags att se talangen börja sepla bra tennis igen och då kan hon hålla uppe spelet mot vem som helst. 2-0 till suveräna Wozniacki, men tar Bojana 5 game? Jag hoppas på det.
Ogiltigt spel-ID: 373354
Ogiltigt spel-ID: 373355
Högt odds på Hantuchova här. Visst har Stosur 5-1 i segrar men oftast är det jämna matcher mellan dessa två. De möttes i Stuttgart för någon vecka sen 6-4, 2-6. 6-4 där Hantuchova hade en marginellt bättre statistik än Stosur på totalerna. Efter 5 raka förluster hoppas jag att den graciösa Daniela äntligen tar en välförtjänt seger mot den här biffen. Om inget annat hoppas jag på jämna steg även idag och då lär överlinan sitta. Finns även en 20,5 lina på många siter. 1,79 på bwin eller 1.84 på Pinnen. Jag kör 21,5 på bet365 då jag tror detta går till 3 set igen.