Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo
Ogiltigt spel-ID: 358455
Giants 8 runs på 8 hits igår, 3 HR's, det kommer de inte lyckas med idag mot Ubaldo. Sanchez har också bra stuff så tror han kommer hålla ner Rockies bra som är stukade efter ha fått smaka på (Lince)cum igår 
|
Det ville sig inte, 9 runs på 11 hits är mycket hög utdelning och det va ju inte passande när man spelade under, 2 HR's av Giants och de gav 5 runs, också det lite väl mycket!
Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo
You know it eddie
Ogiltigt spel-ID: 358512
OM det blir spel i windy city så blir det i stark motvind och lite småregn, det luktar small ball lång väg och det gynnar Padres. Moseley har den extremt konstiga statistiken 0-3 med 1.83 ERA efter 3 matcher, han har varit duktig men har fått 0 runs i support av offensiven på de 19.2 inningsen han pitchat de första 3 matcherna. Russell får hoppa in som starter för Cubs och är enligt mig i kraftigt underläge i pitcher duellen idag och Padres lär väl få in några runs till Moseley så jag tycker det är fel favorit!
|
OM, skrev jag och spel blev det inte.... två möten idag istället men lite andra pitcher dueller så void!