Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-15, 15:40   #185
Wagner

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2252
Standard

Själv hade jag inte så många andra val än spel då jag både var skoltrött och arbetsskygg. Så speciellt jobbigt var det inte heller och i början var det mer krog än seriöst spel om jag ska vara ärlig. Men å andra sidan var livet enklare då och det räckte att man kunde sitta upprätt (ofta på lokal ) på tisdag eftermiddag så man kunde ringa in snedsprången från Svenska Spel i sportbladet.

När det var klart och inlämnat så hade man jobbat klart för veckan och kunde ägna sig åt annat. Krogen trav och poker, helst allt på samma kväll. När internet kom blev man tvungen att renodla verksamheten för att hinna med och framförallt för att det skulle bli några pengar över att lägga på hög. Travet rykte först och när poker (tidigare mörkpoker) blev synonymt med en delstat i USA stängde vi den biten också.

Ja sen var det bara att sätta korken i flaskan och börja leva. Men så enkelt är det inte i dag då SS stängt gruvan och generösa nätaktörer är lika sällsynta som flodhästar i Fyrisån.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat