Ämne: MLB 11/4
Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-11, 22:12   #6
maddmax

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 349525

Herrera startar som andra man i dagens lineup. Kanns bra. Bara det gor att han kan fa ett AB mer an Pagan (och om Mets vinner ar det annu troligare). BA pa over .400 och om han kan fortsatta i den stilen kanske det finns en plats at honom i Rockies trupp som har tappat en del viktiga spelare i trades. Pagan har borjat aret svagt, oddsen stammer inte da TB-props handlar mer om form an nagot annat. Herrera har inte sett Pelfrey men det ar inget problem da i princip hela ligan kan hans grejer. Pagan var 1-4 mot Hammels forra aret.
-----

Ogiltigt spel-ID: 349390

Ogiltigt spel-ID: 349391

Angels far for mycket respekt i mina ogon har. Cleveland har borjat sasongen exemplariskt och Anaheim tar in en rookie som inte gjort en MLB-match i sitt liv. Visst vill man honom val men jag vet hur det brukar sluta. Talbot har tillracklig erfarenhet att kunna ge Angels ljumma roster en fajt.
-----

Ogiltigt spel-ID: 348642

Latos forsta match, oklart hur det kommer ga. Volquez imponerade inte alls i sin premiar. Padres offensiv ar aldrig nagot att hanga i granen men lar kunna hanga upp tre-fyra stycken om Volquez inte gor en 180-vandning. Reds offensiv ar inget att klaga pa.

BOL ikvall!