Ämne: NBA 5/4
Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-05, 20:52   #1
eddieh

eddiehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1749

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

NBA 5/4

Aint it time to pick up the slack again,boys?

Har saknat tugget i NBA-tråden,så nu är jag sugen på en nystart.Har lite spel som jag kommit fram till;

Raptors +9,5

Knicks säkrade senast en playoff-plats efter seger mot Cavs,en lättnad naturligtvis men man suger fortfarande rejält efter Melo-traden.Raptors har inte sett så dumma ut,när Barg varit borta.Nu har man en bättre defensiv center i Ed Davis.Tror att Raptors har en god chans att göra den här matchen jämnare än vad linan visar.

Wizards ML

Lite förvånad att Pistons är favoriter hos bookies,Wizards spelar säsongens bästa basket just nu.Har två raka segrar,och med Blatche tillbaka på riktigt efter skadan.Ungt lag som nog vill fortsätta att visa i säsongens sista matcher att man inte är så usla som säsongens resultat visar.I Pistons med tre raka förluster är det som vanligt turbulent,och deras spelare önskar nog att säsongen tar slut så snabbt som möjligt.

Cavs ML

Jag vet att Bobcats fortfarande (otroligt nog) har en liten chans att nå slutspel,men hur mycket skador kan ett lag tåla?Inatt saknar man återigen en bunt med spelare med Capt Jax i spetsen.Cavs är inte att lita på,men man förlorade i det senaste mötet mot Blobs med 1 poäng.Det var dagen efter säsongens match när man slog Heat på hemmaplan.Blobs vann matchen på en buzzerbeater trots att man den kvällen sköt 56%,samt att Cavs viktige Hickson tidigt hamnade i foul-trouble.

Sac Kings +9

Dags då för ett pick från the wild wild west.Har väl ingen bättre motiviering till det här än att jag har gillat Kings inställning på slutet,och att Houston har en viktigare match imorgon mot Hornets.Självklart är alla matcher viktiga just nu i getingboet kring strecket,men nog måste väl största fokus ligga på morgondagens match.Usla Kings ska man ju bara slå ändå,eller?Tror inte att det kommer bli så lätt ikväll,Kings är ett improving team just nu.

Dela gärna med er av era tankar och spel.Eller som vi i NBA-tråden brukar säga;

Shoot boys
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Vlad (+5), mars (+5)
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat